joi, 14 aprilie 2011

It's raining man!

De azi-noapte ploua incontinuu :-(. E foarte mohorata vremea. Imi place ploaia, dar chestia e ca nu au fost prea mari diferente de temperatura de la incepuul lui martie si pana azi. Vreau sa se incalzeasca! Azi am inghetat pana am ajuns acasa. Ploua tare, mai batea si vantul si era frig-frig. Plus ca nu se mai da caldura in scoala si stam zilnic 6 ore cu hanorace si geci pe noi. Ca sa faca economie, vezi, Doamne...

Apropo de scoala, maine luam vacanta :-). In sfarsit! Din februarie o tot astept ;)). Avem 11 zile, deci incepem miercuri, dupa Pasti. Nu stiu ce o sa fac in astea 11 zile. N-am deloc idei. Dar sigur va aparea ceva. Stiu! Poate merg la film ca saptamana trecuta s-a deschis un cinematograf. Totusi e mult 11 zile. Nu ma plang ca ne-au dat vacanta asta :-o. Insa nu stiu cum sa-mi ocup timpul fiindca nu avem nici teme de vacanta. Mai e timp de gadire :-?.

Hai ca ma opresc aici, in acelasi timp cu ploaia :-).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu