duminică, 17 aprilie 2011

O viata fara scoala

Daca ne gandim bine, viata nu ar fi la fel de tare daca nu ar trebui sa mergem la scoala. Adica, daca nu ar exista scoala, cum sa mai chiulim? Unde? De ce?

N-am mai avea motive pentru care sa ne trezim cu noaptea-n cap (cu nervi, bineinteles).

N-am mai avea teme.

In acelasi timp, n-am mai avea prieteni si cunostinte. N-am sti sa scriem, sa citim. N-am sti sa comunicam.

Dupa mine, viata ar fi mult prea simpla fara scoala. Daca n-ar fi existat scoala, blogul asta n-ar mai fi exista, ca toate blogurile, fiindca nu ar exista internet, calculatoare. Si nu ar mai fi multe alte lucruri.

:-o
Scuzati-mi aiurelile, am avut chef de scris, da' mi-e foarte somn (-|... Good night!

Un comentariu:

  1. asa e..daca n-ar fi scoala am avea prea mult timp liber si ar creste mult lenea

    RăspundețiȘtergere